Інтеграція штучного інтелекту з техно-логіями Web3 для афілійованого маркетингу: огляд і аналіз

Автор(и)

  • Микола Маленко Київський національний університет будівництва та архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-7360-7749
  • Євгенія Шабала Київський національний університет будівництва та архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-0428-9273

DOI:

https://doi.org/10.32347/uwt.2024.14.1205

Ключові слова:

веб3, парнерський маркетинг, штучний інтелект, блокчейн

Анотація

У цій статті досліджується інтеграція афілійованого маркетингу з технологіями штучного інтелекту та Web3, надаючи комплексний аналіз їх окремого та спільного потенціалу для революції в цифровому маркетинговому ландшафті. Починаючи з визначення основних компонентів, стаття закладає основу для розуміння того, як штучний інтелект і Web3 можуть синергетично покращувати стратегії афілійованого маркетингу. Стаття продовжується детальним оглядом традиційних моделей афілійованого маркетингу, підкреслюючи їх еволюцію у відповідь на технологічний прогрес і мінливу динаміку ринку.  далі досліджуємо глобальний ландшафт афілійованого маркетингу, представляючи поточну статистику та тенденції, які підкреслюють його економічне значення. Окремий аналіз технології штучного інтелекту, що стосуються афілійованого маркетингу, показує, як машинне навчання, обробка природньої мови та прогнозна аналітика можуть оптимізувати продуктивність і процеси прийняття рішень. Роль Web3 розглядається через його здатність запроваджувати децентралізовані, прозорі та безпечні елементи в афілійований маркетинг, що свідчить про перехід до моделей, орієнтованих на користувача. Далі, розглядається потенціал поєднання штучного інтелекту з Web3, ілюструючи, як ця конвергенція може призвести до інноваційних маркетингових стратегій, які є більш ефективними та підтримують вищі стандарти цілісності. Цей синтез має на меті висвітлити, як сучасні технології можна використовувати для сприяння нової ери цифрового маркетингу.

Посилання

Dwivedi Y. (2017). Affiliate marketing: An overview and analysis of emerging literature. The Marketing Review, No. 17 (1), 33.

http://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa27776.

Top 07 Common Commission Models in Af-filiate Marketing. bixgrow.com. Published November 18, 2023. https://bixgrow.com/commission-models-in-affiliate-marketing.

Sukanya V. (2024). CPA Affiliate Networks: The best marketing guide for 2024. PubScale. Published 2024. https://pubscale.com/blog/cpa-affiliate-network.

Webster M. (2023). 136 Affiliate Marketing Statistics in 2023. www.authorityhacker.com. Published September 4, 2023. https://www.authorityhacker.com/affiliate-marketing-statistics/

Sharifani K, Amini M. (2023). Machine Learning and Deep Learning: A Review of Methods and Applications. Social Science Re-search Network. Published 2023. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4458723.

Monkey Learn. Natural Language Processing. Monkey Learn. Published 2023. https://monkeylearn.com/natural-language-processing/

Digital Regulation Cooperation Forum. In-sight Paper on Web3. (2023). https://www.drcf. org.uk/__data/assets/pdf_file/0038/258698/Insight-paper-on-Web3.pdf.

Santhi A. R, Muthuswamy P. (2022). Influ-ence of Blockchain Technology in Manufac-turing Supply Chain and Logistics. Logistics, No. 6(1), 15. https://doi.org/10.3390/logistics6010015.

Smart contracts ethereum.org. Published 2024. https://ethereum.org/en/smart-contracts/

Juan A. A., Perez-Bernabeu E., Li Y., Mar-tin X. A., Ammouriova M., Barrios B. B. (2023). Tokenized Markets Using Blockchain Technology: Exploring Recent Developments and Opportunities. Information. No. 14(6), 347. https://doi.org/10.3390/info14060347.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-03

Як цитувати

Маленко, М., & Шабала, Є. (2024). Інтеграція штучного інтелекту з техно-логіями Web3 для афілійованого маркетингу: огляд і аналіз. Pidvodni Tehnologii, 1(14), 62–70. https://doi.org/10.32347/uwt.2024.14.1205

Номер

Розділ

Інформаційні технології